top of page

מדיניות אספקה | יקב טרה נובה- כנף- רמת הגולן

 

1.

ביצוע הזמנות – הלקוח יוכל לבצע הזמנות של מוצרים באמצעות האתר, אשר יסופקו בהתאם למועדי האספקה המפורטים בתקנון זה ("הזמנה"). הלקוח יוכל להוסיף ל-"סל הקניות" כל אחד מהמוצרים אשר קיים במלאי הזמין של היקב. כל עוד לא נסתיימה ההזמנה יוכל הלקוח לשנות כמויות, להוסיף או לגרוע מוצרים מסל הקניות. ייתכן כי הזמנות יהיו כרוכות בכמויות מינימום אשר ישתנו מעת לעת ומהזמנה להזמנה לפי שיקול דעתה של היקב.

2.

בנוסף למחירי המוצרים יחויב הלקוח בדמי משלוח בגין אספקת המוצרים שבחר לרכוש, כפי שתקבע היקב מעת לעת, וכפי שיופיעו במסך ביצוע ההזמנה, אלא אם צוין במפורש אחרת באתר ע"י היקב.

3.

הזמנת הלקוח תוכל להתקבל רק בתנאי שנתמלאו כל תנאי הסף הבאים: (1) ניתן אישור לביצוע העסקה מחברת האשראי של הלקוח; (2) המוצרים המבוקשים נמצאים במלאי; (3) המען אליו יש לספק את השירות נמצא באזורי האספקה של היקב. באחריות הלקוח לוודא כי כתובת מגוריו מצויה באזורי האספקה של היקב, שכן אספקת הזמנות תתאפשר רק באזורי אספקה אלה.

 

4.

במקרה שמוצר שהוזמן ע"י הלקוח אינו במלאי, היקב יצור קשר עם הלקוח ותעדכן אותו כי המוצר איננו מצוי במלאי. במקרה זה יוכל הלקוח להחליף את המוצר שהזמין למוצר אחר או לבטל את הזמנתו. במקרה והלקוח ביטל הזמנתו, יוחזר למשתמש באמצעות כרטיס האשראי התשלום ששילם עבור המוצר.

5.

פרטי הלקוח – בעת רכישה באתר חייב הלקוח למסור את מלוא הפרטים הבאים:

5.1.

שם מלא (פרטי + משפחה), כתובת מלאה לרבות מיקוד, מס' טלפון ודואר אלקטרוני.

5.2.

בעת הרכישה על הלקוח יהיה למלא את פרטי הכתובת למשלוח.

5.3.

בסיום שלב הרכישה יהיה על הלקוח למלא פרטי כרטיס אשראי מלאים, שם בעל הכרטיס ומספר ת.ז. של בעל הכרטיס.

5.4.

הפרטים יישמרו אצל היקב בהתאם למדיניות הפרטיות המפורסמת באתר, על מנת לספק את השירותים המבוקשים.

6.

על הלקוח לוודא כי נתן לחברה פרטים נכונים ומדויקים. הקלדת פרטים כוזבים יכולה להוות עבירה פלילית, והיקב שומרת על זכותה לתבוע בגין הנזקים שיגרמו לה ולכל מי מטעמה בגין מסירת פרטים כוזבים על ידי הלקוח. היקב ומי מטעמה לא יהיו אחראיות לטעות ו/או למסירת מידע כוזב הנעשית על ידי הלקוח בעת הקלדת הפרטים, ולא יהיו אחראיות, במישורין או בעקיפין, באחריות כלשהי למקרה בו פרטי הרכישה לא ייקלטו במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת את ביצוע הפעולות ו/או ביצוע הרכישה באתר. בכל מקרה של הקלדה שגויה ו/או כוזבת של הפרטים, היקב שומרת על זכותה לבטל את ההזמנה.

7.

מועדי אספקה – כל המוצרים יגיעו לכתובת שימסור הלקוח עד 7 ימי עסקים ממועד קבלת האישור על ביצוע ההזמנה באתר. הלקוח מסכים כי במקרים של עומסים חריגים מועד האספקה עשוי להידחות ביום אחד, וכי בכל מקרה של איחור או עיכוב שנגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה של היקב מועד האספקה ידחה בהתאם, מבלי שתהיה למשתמש כל טענה ו/או דרישה בקשר לכך ("מועד אספקה").

"יום עסקים" – ימים א' עד ה', למעט ימים בהם חלים חגי ישראל.

8.

שינויים בהזמנות וביטול מועד אספקה – שינוי מפרט ההזמנה או ביטול מועד אספקה יהיה ניתן לבצע עד 21 (עשרים ואחת) שעות ממועד ביצוע ההזמנה בהודעה לשירות הלקוחות של היקב, בטלפון 054-399-3514 בצירוף מספר ההזמנה. כל שינוי או ביטול כאמור מחייבים אישור בכתב ומראש של היקב. הלקוח מסכים כי שינוי כאמור בהזמנה יעשה באמצעות ביטול ההזמנה המקורית וביצוע הזמנה מתוקנת על ידי

ובאחריות הלקוח, וכי הדבר עשוי לגרום לשינוי במועד האספקה בהתאם למועד ביצוע השינוי בהזמנה, ולמועד אישור היקב את שינוי המבוקש.

9.

ביטול הזמנה – הלקוח רשאי לבטל הזמנות של מוצרים אשר הוזמנו באתר ככל שיש למשתמש זכות ביטול בהתאם ובכפוף להוראות תקנון זה ולהוראות כל דין, ובפרט הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981, חוק המכר התשכ"ח – 1968 וחוק כרטיסי חיוב התשמ"ו – 1986, באמצעות הודעה שתימסר לחברה תוך יום עסקים אחד (1) ממועד ביצוע ההזמנה. ההודעה יכול שתימסר בטלפון במספר 054-399-3514, או לכתובת המייל Terranova.winery@gmail.com :  בהודעת הביטול יש לציין שם מלא, ת"ז ומספר הזמנה.

 

10.

החזרת מוצרים – על הלקוח לבדוק את תכולת המשלוח עם קבלתו ולהשוות אותו להזמנה אותה ביצע באתר ולחשבונית שתימסר לו במועד האספקה. יש לפנות למוקד שירות הלקוחות בטלפון054-399-3514  , בתוך יום עסקים אחד (1) מאספקת ההזמנה למשתמש בכל מקרה שהמוצרים שסופקו אינם תואמים את המוצרים הכלולים בהזמנה כפי שבוצעה באתר או במקרה שישנה בעיה אחרת עם המוצרים שסופקו.

11.

במקרה של ביטול הזמנה, חובה על הלקוח להחזיר את המוצרים באריזתם המקורית ומבלי שנעשה בהם כל שימוש וללא פגם. למען הסר ספק, לא תתאפשר החזרת מוצרים פסידים לאחר קבלתם. במקרה של ביטול עקב אי התאמה או פגם, היקב תחזיר למשתמש את מלוא הסכום ששילם עבור ההזמנה, תוך 11 (אחת עשרה) ימי עסקים ממועד קבלת הודעת הביטול, ובלבד שהמוצר חזר באריזתו המקורית, ללא פגם וללא כל שימוש. במקרה של ביטול שלא בשל אי התאמה או פגם, היקב תחזיר למשתמש את הסכום ששילם עבור המוצרים, בניכוי דמי ביטול בגובה 5% (חמש אחוז) ממחיר העסקה או 100 ₪ (מאה שקלים), הסכום הנמוך מבניהם, תוך 11 (אחת עשרה) ימי עסקים ממועד קבלת הודעת הביטול. במידה ומדובר בשבר במוצר, היקב תספק ללקוח, בכפוף למלאי, מוצר חדש זהה במקום המוצר השבור או תחזיר למשתמש את הסכום ששילם עבור המוצר, עד שבעה (7) ימי עסקים.

12.

החזר התשלום יתבצע אך ורק לכרטיס החיוב המקורי שבו נעשתה הרכישה ובהצגת חשבונית או פתק החלפה המעידים על עצם ביצוע ההזמנה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

13.

ביצוע הזמנה, סיכום הזמנה ותנאי תשלום – בתום הזמנה יופיע עמוד סיכום הזמנה ובו פירוט הפריטים אשר הוזמנו על ידי הלקוח לרבות פרטי מחירים, מע"מ, פיקדון, ככל שרלוונטי, מועד אספקה וכיו"ב. הסכום לחיוב של כל משתמש הינו בהתאם לסכום שיופיע בעת ביצוע התשלום ו/או בסיכום העסקה שתשלח למשתמש לאחר ביצוע העסקה או שתשלח לביתו של הלקוח יחד עם פרטי ההזמנה. בעת ביצוע ההזמנה על הלקוח לאשר שהוא בגיר בן 18 ומעלה.

14.

התשלום באתר יתבצע בכרטיס אשראי בלבד או באמצעי חיוב חליפי שיאושר על ידי היקב, והעסקה תתבצע לאחר אישורה על ידי חברת האשראי. החיוב בכרטיס האשראי הוא מידי בעת ביצוע ההזמנה באתר או בחלוקה לתשלומים עם ריבית או ללא ריבית (בכפוף לאישור חברת האשראי ולמדיניות היקב). הסליקה באתר מאובטחת ופרטי האשראי של הלקוחים יישארו בידי הקבוצה ולא יועברו לצדדים שלישיים. מובהר כי במקרה שחברת האשראי לא תכבד את החיוב, ההזמנה לא תאושר והמוצרים לא ישלחו למשתמש.

15.

עם כל ביצוע ההזמנה, הלקוח יתבקש לאשר על ידי לחיצה על תיבת סימון ("Check Box") כי הוא קרא ומסכים לתנאי תקנון זה, לרבות תנאי השימוש ומדיניות ההזמנות.

16.

יובהר כי באחריות הלקוח למנוע ולא לאפשר גישה לאתר למי שאינו מוסמך לכך מטעמו. לחברה לא תהא כל אחריות בגין כל נזק עקב חשיפת אמצעי כניסה לחשבונו בגין רשלנות הלקוח ו/או עקב ביצוע הזמנה של גורם בלתי מורשה אצל הלקוח ו/או ביצוע הזמנה על-ידי כל צד ג'.

17.

מסירת ההזמנה – הזמנות ימסרו למשתמש שביצע את ההזמנה, לאחר שיוכח כי הוא בגיר וכשיר על פי חוק לקבלת ההזמנה (מעל גיל 18). בעת קבלת המשלוח נשוא ההזמנה, ולפי דרישת היקב ו/או מי מטעמה, הלקוח יציג תעודה מזהה בתוקף ויחתום על תצהיר המאמת כי הינו בגיר וכשיר על פי חוק.

18.

בכל מקרה, לא תתבצע מסירה של הזמנות בין השעות 23:00 ועד 06:00.

19.

במקרים מסוימים, בתנאי שנתמלאו התנאים הבאים, היקב ו/או חברת השליחויות יכולות (אך לא חייבות להסכים) להשאיר את ההזמנה מחוץ לדלת הכתובת אליה בוצעה ההזמנה: (1) הלקוח זוהה על ידי היקב כמי שביצע את ההזמנה וכמי שגילו מעל גיל 18

 (2) הלקוח ביקש ו/או אישר בכתב את השארת ההזמנה מחוץ לדלת כאמור. מובהר כי בכל מקרה כאמור, היקב ו/או חברת השליחויות לא יהיו אחראיות להזמנות שהושארו מחוץ לדלת, והלקוח מסכים ומוותר על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי היקב ו/או חברת השליחויות בקשר לכך.

 

20.

בכל מקרה, היקב ו/או מי מטעמה אינה אחראית ולא תישא כל נזק ו/או הוצאה ו/או הפסד שנגרמו למשתמש ו/או למי מטעמו עקב שינוי, ביטול או דחייה של אספקת הזמנה מטעם היקב ו/או מי מטעמה.

bottom of page